Halloween & Florida - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu Halloween & Florida - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu

Halloween & Florida

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 November 2013 | Verenigde Staten, Grand Blanc

Hai there!

Het is al even geleden dat het Halloween Was, maar ik had eigenlijk niet zo veel tijd om een verslag te schrijven. En ik was ook te lui haha.
Maar iniedergeval Halloween was heel leuk, ik had niet verwacht dat mensen op high school ook nog steeds trick or treat zouden doen. Het is dan ook wel een beetje voor kleinere kinderen dus die krijgen dan ook meer snoep, maar ik heb ontzettend veel snoep gekregen, en veel meer snoep dan dat ik kreeg op 11 november. Ik heb dan nog steeds snoep over, heel veel zelfs.
Ik kan zelf merken dat ik de herfstvakantie die wij hebben hier wel mis maar gelukkig hoef ik volgende week maar 2 dagen maar school omdat het donderdag thanksgiving is! Waar ik heel veel zin heb, als ik vraag wat je nou precies doet met thanksgiving zeggen ze meestal dat je de hele dag eet maar wel moet zorgen dat je plek overhoud voor de toetjes want die zijn het beste. Ik ga naar familie van mijn gastgezin waar we blijven slapen. Voor de rest ben ik net klaar met mijn eerste semester en begint volgende week het 2 semester waar ik ook wel naar uit kijk, want ik heb weer nieuwe klassen. Mijn vorige semester bestond uit: Food en nutrition, dat gaat over gezond eten etc. psychology, home design, drawing en crafts dat is zeg maar handvaardigheid. Mijn volgende semester is: us history, american literature, leadership je gaat dan schoolfeesten etc organiseren, winter sport doe je verschillende sporten, en zoology dan is over dieren en ga je ze ontleden.
Ik ben de vorige keer wat heel belangrijks vergeten te vertellen, ik ga naar florida in springbreak!! En in de Christmas break ga ik paar dagen naar chigago waar ik ook heel veel zin in heb! Oja en ik ben begonnen met basketbal ik vind het leuk maar het is nog wel moeilijk hoe de regels nou werken aangezien ik nooit basketbal heb gespeeld. Ik zou volgende keer (proberen) iets eerder een verslag te schrijven. Foto's kunnen jullie zien op
Facebook.

Groetjes

  • 23 November 2013 - 17:55

    Karin:

    He moppie, fijn dat je nog even aan ons achterblijvers denkt en ons laat weten hoe het gaat! We missen je maar .....zijn nog blijer als jij het naar je zin hebt!!! Knuffelz!!!

  • 24 November 2013 - 13:01

    Petra En Ton:

    Hoi Eva,

    Het lijkt erop dat je nu een fijne plek hebt! Daar zijn we blij om!
    Geniet ervan.

    Liefs uit Hengelo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Blanc

Eva

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 7571

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 17 Juli 2014

jaar amerika!

Landen bezocht: