Two months left - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu Two months left - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu

Two months left

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grand Blanc

Hallo allemaal,

Even een snel verslagje!
Florida is alweer een paar weken geleden, maar het was super leuk. Al helemaal na z'n lange winter die nu dan ook eindelijk voorbij is. Verder gaat alles goed hier en besef ik nu echt dat ik bijna nar huis ga. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe ik me daar bij voel. Ik heb een heel leven opgebouwd in 10 maanden, mensen ontmoet en vrienden gemaakt en andere experieces. En vorig jaar om deze tijd kon ik me dat echt niet bedenken waar ik heen ging wie ik zou ontmoeten dat ik m'n familie zou veranderen, wat voor een vrienden ik zou maken en nog veel meer dingen! Als ik kon zou ik dit jaar zo weer over doen, en ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Ik ga het hier zo erg missen! Niet dat ik thuis mis maar ik wist gewoon het hele jaar dat ik wel weer terug zou komen en weer m'n leven in Nederland zou oppakken maar hier besef ik dat na dit jaar het niet meer het zelfde zou zijn als ik hier ooit nog terug kom. Iemand die de zelfde ervaring had/heeft zou me wel begrijpen. Ik ga zeker nog van deze 2 laatste maanden genieten. En ik ga zeker terug komen hier.

"You build a life for 17 years and leave it for 10 months. You build a life for 10 months and leave it forever . Which one is harder?"


Groetjes Eva

  • 16 Mei 2014 - 07:59

    Koos Vrolijk:

    Ja ja nog even en je bent weer thuis. Ben zo blij dat het je goed bevallen is en het zo weer over zou doen. Maar wie weet wat voor mogelijkheden de hotelschool biedt tijdens of er na?
    Deze prettige levenservaring heb je al dus; what else can happen :-)

  • 16 Mei 2014 - 21:00

    Fera:

    Eva toch, na deze 10 maand is je leven nooit meer hetzelfde, ook in Ned. niet.
    Je nam je leven van 17 jaar mee naar de US, you didnt "leave it" , dank zij dat leven kon je het daar 10 maand redden en ervan genieten.
    Wat je in die 10 maand beleefd hebt, maakt je leven nog rijker, als ik je verhalen goed lees.
    You can never "leave" that.
    Je hebt daar "heimwee" gehad en zult het hier ook weer een tijdje hebben, maar is dat "hard"?
    Het zou "harder" zijn als je op geen van beide plaatsen heimwee zou hebben.
    Jij bent alleen maar een bofkont. Geniet van de komende 2 maand en vliegen is zóóó 'goedkoop
    tegenwoordig!
    Liefs, Fera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Blanc

Eva

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 7683

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 17 Juli 2014

jaar amerika!

Landen bezocht: