Laatste schooldag etc - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu Laatste schooldag etc - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu

Laatste schooldag etc

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 Juni 2014 | Verenigde Staten, Grand Blanc

Lieve allemaal,

Het jaar is nu bijna over. Over minder dan 2 weken zit ik in het vliegtuig weer naar huis. Als eerste m'n laatste schooldag was June 6, anderen hadden nog een weekje school maar ik niet want m'n ouders zouden komen, dat was het plan maar helaas kon mama niet komen 6 juni want oma had een operatie wat ook weer minder was, wat je dan ook wel weer een beetje maakt denken dat dan wel liever thuis zit. Maar goed alles is goed gegaan en papa die kwam nog wel! M'n laatste schooldag was exciting, sad. Het was eigenlijk een rare dag, iedereen die afscheid van mij nam, Reese's gaven (Amerikaans candy), brieven, en nog andere kadootjes. Zelfs 3 pizza met m'n naam erop en natuurlijk heeeel veel goodbye's en hugs. Maar papa kwam natuurlijk ook, die mij kwam ophalen van school wat heel leuk was!! Dezelfde dag had ik nog een track banquette, waar ik natuurlijk ook weer afscheid nam van iedereen. Na het weekend zijn papa en ik op een roadtrip geweest naar New York City en Washington Dc, wat allemaal heel leuk was, zelfs amish people, gefietst in ny, heeeel veel Nederlanders gezien en nog meer leuke dingen. In DC was het super warm maar natuurlijk ook heel leuk om het witte huis enzo te zien, en mama die kwam!! Die we gingen ophalen van het vliegveld. Ook allemaal weer leuk. We gingen van Washington weer terug naar Holly, maar eerst nog naar een park waar ik 2 beren heb gezien. Toen we terug kwamen mama natuurlijk m'n gast familie ontmoet (papa had die al ontmoet) en helaas moesten ze maandag weer naar Nederland. Maar zo verdrietig was ik niet want ik zie ze weer in 2 weken, en dat kan ik wel als ik dat al 9 maanden kon. Nu ga ik gewoon van deze 2 laatste weken genieten en van het weer natuurlijk voor dat ik weer terug moet waar ik super veel zin in heb!!! Very excited. Maar ook weer helemaal niet, alles moeten missen hier herinneringen die ik hier heb gemaakt, vrienden die ik heb gemaakt en alles en nog wat. Ik ga het hier super veel missen!! Ik weet wel dat ik niet vaarwel zeg maar een tot ziens, want ik kom nog wel terug.

Voor dat ik vertrek zal ik nog wel even een verslagje maken. Dit jaar ging btw vreselijk snel.

Byeee see you guys soon!

Groetjes Eva

  • 26 Juni 2014 - 11:04

    Fera:

    Lieve Eva, Wat fijn dat mama toch nog kon komen he? en wat heb je weer een hoop gezien , fijn joh.
    De tijd is omgevlogen, maar je hebt ook veel beleefd, om nooit te vergeten, toch? Ik hoorde dat je familie daar naar China gaat 1 augustus. Nou, kun je daar ook een keer heen! haha
    Veel plezier nog de laatste 2 week and see you in Holland!

  • 26 Juni 2014 - 12:55

    Karin Vrolijk:

    Love u!!!We zien je snel

  • 27 Juni 2014 - 19:47

    Denise Van Leeuwen:

    Hallo Eva,

    Wat een gave ervaring in Amerika!
    Mag ik aan je vragen met welke organisatie je daarheen bent gegaan?

    Succes nog

    Groetjes,
    Denise van Leeuwen

  • 29 Juni 2014 - 13:24

    Marian:

    Hallo Eva, wat een fijne tijd heb je gehad op naar de laatste en tot ziens in Hengelo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Blanc

Eva

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 7565

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 17 Juli 2014

jaar amerika!

Landen bezocht: