Korte update - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Grand Blanc, Verenigde Staten van Eva Vrolijk - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Eva

02 April 2014 | Verenigde Staten, Grand Blanc

Hi,

Het is alweer een tijdje gelden dat ik een verslag heb geschreven. Ik ben nu met trymester 3 begonnen 3 weken terug dan haha. Maar het begon later dan dat de planning was. Door alle snowdays, waar ik wel 10 van had ofzo, hadden we onze exams later, en toen we onze eerste 3rd trymester day hadden, hadden we weer een snowday. Het begint dan eindelijk mooi weer te worden, maandag was het 15 graden! Ja nog steeds niet zoals bij jullie, maar goed dit was een heeeleee lange en koude winter. En ik doe nu field & track dat is zeg maar atletiek maar dan moet je kiezen wel event je wilt doen in totaal kun je 4 kiezen. Ik deed kogelstoten maar dat vond ik best saai dus nu doe ik sprinting, en ik ga polstok hoog springen proberen en misschien verspringen. Het is best zwaar elke dag een workout en m'n benen doen pijn haha. Dus ik ben blij dat ik morgen naar Florida ga!!! Het is hier heel normaal om een paar dagen te skippen voor vakantie, en in Nederland krijg je een flinke boete. Ik ga dus naar north captiva Island in Florida, voor de gene die het wil opzoeken. Morgen ochtend eerst naar Detroit en vandaar naar Atlanta, georgia en vandaar weer naar fortmyer, Florida en dan met de boot naar de Island. Super veel zin!! Er kunnen geen auto's op het Island omdat het te klein is, dus dat wordt golf-cars. (Of fietsen) . Oja mijn rooster is: 1. American literature
2. American history
3. Leadership
4. Forensic science (criminal things op lossen etc.)
5. Gym
Nou ik ga weer veder met packing

Byeee x

  • 04 April 2014 - 11:58

    Fera:

    Tsjonge, jij boft maar met je reisjes! Hoe komt een mens in North Captiva terecht, is dat een bekend vakantie-oord of zo? Ik neem aan dat je met je amer.familie gaat, Leuk hoor, ik heb plaatsjs bekeken, best uit te houden!
    Spring niet te hoog of te ver.... Veel plezier nog,
    liefs en groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Blanc

Eva

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 7563

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 17 Juli 2014

jaar amerika!

Landen bezocht: